Wednesday 29 December 2010

~~වාර්තාගත පොස්ට් පනහ පසු කරා~~

ඔන්‍න‍ ඉතින් ~ආදරණීය නවාතැන පටන් අරගෙන මාසෙකුත් ගත වෙලා. ඒ මාසෙට පොස්ට් 50 කට පොඩ්ඩක් වැඩි ගානකුත් ලිය වෙලා. ඉස්කෝලේ නිවාඩු කලේ නොවැ මටත් ඉතින් වෙන වැඩ නෑ ඉතින්. උදේ ඉඳං මේකම ලිව්වා මිසක්. නිවාඩු කාලේ වෙන වැඩක් කෙරුනෙම නැති තරං. ඊළඟ වාරෙට වාර සටහන් ලියන්න කියල පොතක් එහෙමත් ඉස්කෝලෙන් දුන්න. ඒ පොත ඇරලා බලන්නවත් බැරි උනා. ඒ තරමට බ්ලොගේ වැඩ. මේ වාර්තාගත පොස්ට් 50 පසු කරන වෙලාවේ මට තියෙනවා ලොකු වැඩක් කරන්න. ඒ තමයි මන් ලියන ඒවාට කොමෙන්ට් කරලා, මං ලියපු ඒවා කියවල  මාව ධෛර්යමත් කරපු හැමදෙනාටම ස්තුති කරන ඒක.

අවුරුදු ගානක් තිස්සේ ඉංග්‍රීසි පත්තරේකට ලියපු මට සිංහලෙන් ලියන ඒක ලොකු අභියෝගයක් උනා. ලැජ්ජයි කියන්නත්, ඒත් කාලයක් තිබ්බා සිංහලෙන් ලියන්න වුනු රාජකාරි ලිපියක් වත් ගලපාගන්න බැරුව අසරණ වුනු. ඒ තරමට මන් ඉංග්‍රීසි ලිවිල්ලට හුරු වෙලා හිටියා. හිතේ ආසාවට මේක ලියන්න පටන් ගත්තට මෙච්චර දුර එන්න පුළුවන් කියලනම් හිතුනේ නෑ. මුලින් පටන් අරගෙන දාපු ඒක පොස්ට් එකක් වත් මුණු පොතෙවත් දැම්මේ නැත්තේ, කාටවත් කියවන්න දෙයක් නෑ කියල තිබුණු වරදකාරී හැගීමෙන්. පලවෙනි කතාවත් ලියාගෙන ඔහේ ඉන්නකොට තමයි අපේ බිඟු කොමෙන්ට් එකක් දාල මට පොඩි තල්ලුවක් දුන්නේ. එදාම මම දෙවෙනි කතාවකුත් ලිව්වා. 

ඊටපස්සේ දවසක ගෙදර ප්‍රශ්නයක් නිසා මන් හොඳටම මූඩ් ගහල ඉන්න වෙලාවක තමයි අම්මයි, තාත්තයි ගැන ලියල දිගටම ලියන්න පටන් ගත්තේ. එදා ඉඳං පටන් ගත්තු ගමන අපේ රංග අය්ය කියන විදියට බ්ලොගොරියාව හැදෙනකන්ම ගියා. තාමත් සුව නෑ. 

ඉතින් වචනයක්වත් ලියා ගන්න පුලුවන්ද කියල සැකෙන් ආපු ගමන මෙච්චර දුර එන්න තරම් හයිය දුන්නේ මං ලියපු ඒවා බලපු, කොමෙන්ට් කරපු, මගේ බ්ලොග් ඒක follow කරපු ඔය හැමෝම. ඉතින් කීප දෙනෙක් නම් වශයෙන් කියනවනම්, අපේ බිඟු, කෙල්ලොන්ගෙන් සෙනසුරු අපල තියෙන රංග අයිය, මට චූටි ටීචර් කියන මධුරංග, මගේ කතා විතරක් කියවනවා කියපු , මගේ බ්ලොගයෙන් කොහොමහරි verification අයින් කරගත්තු සෝරෝ මෙය මං පොඩි කාලේ ගිය ඉස්කෝලෙට සතුරු ඉස්කෝලෙට ගිහින් තියෙන්නේ, මං ලියන ඒවාට කැමති කියපු කිවිඳි, ඉලන්දාරියා, අපේ එරන්ද, නවම් මාවත , මේ ලඟදි ඉංග්‍රීසි ලිපියක් සින්ඩියට වැටීම පළිබඳව කණගාටුවෙන් උන්නු දේදුනු, මගේ ලෝකය, ජංජාල චාමර,  දෙවෙනි , ගිටාර් කෝඩ් ගැන කියල දෙන අසංක, අපේ කණිය මල්ලි, බ්ලොග් ගඩොල්, කැම්පස් එකේ සුමුදු මල්ලි, බ්ලොග් ලෝකයේ සැරිසරන මට හම්බුනු අනෙක් ගුරුතුමිය සංජු , ජෙනි, කාලාන්තරයක් තිස්සේ මාව අඳුරන එරංග , හිඟන්නා , ලස්සන පින්තුර ගන්න අංජන , කරෙස්බ්ලොග්, කැන්ඩි, සිරකරුවා , myviththi, nihal gurusinghe , thusitha, hasitha, ravi, සිතුවිලි ,  හිස් අහස, DReeZone, dinesh, පිණි බිඳු, මහිමා,නිම්ෂා, චින්තන.   නම් කියපු අය විතරක් නෙවෙයි නන් අයුරින් උදව කරපු හැමෝටම බොහොම පින්!

22 comments:

  1. දිගටම ලියන්න
    මගෙන් සුභ පැතුම්
    චියර්ස්ස්ස්ස්!!!!

    ReplyDelete
  2. තැන්කූ චූටි ටීචර්, මාගේ නමත් බ්ලොග් එකේ සටහන් කලාට. දිගට ම ලියන්න ටීචර්. අපිත් හැමදාම ඇවිත් කියවනවා.

    බ්ලොග් පිටු අතර දිගු ගමනක් යන්න වරම් ලැබෙන්න කියලා සුබ පතනවා. ඒ අතරම චූටි ටීචර් ගේ ඉදිරි ගමන සර්වප්‍රකාරයෙන්ම සාර්ථක වෙන්න කියලා සුබ පතනවා.

    ජය වේවා !!!

    ReplyDelete
  3. Once journalist is always a journalist!
    There is nothing called an ex-journalist.

    ReplyDelete
  4. @ම: බොහොමත්ම ස්තුතියි!
    @මධුරංග: ස්තුතියි!
    @kathandara: Ya That's true! Never thought about it. I'm going to change that right now.

    ReplyDelete
  5. ආදරණීය නවාතැන තවත් ලස්සනට හරවත්ව ඉදිරියටම කරගන යාමට ලැබේවා! (යැයි පතමි,හොදේ).

    ReplyDelete
  6. "අවුරුදු ගානක් තිස්සේ ඉංග්‍රීසි පත්තරේකට ලියපු මට සිංහලෙන් ලියන ඒක ලොකු අභියෝගයක් උනා"

    කඩ්ඩ දන්නවා කිව්වනම් ඉවරයිනෙ බොරු සෝබන නැතුව...

    විහිලුවක් කලේ...

    දිගටම ලියන්නකො එහෙනම්...අපිට කියවන්න...

    ReplyDelete
  7. ආදරණීය නවාතැනට නොනවතින ගමනකට සුබ පැතුම්.

    ReplyDelete
  8. දිගටම ලියන්න. අපි ඉන්නවා කියවන්න.

    ReplyDelete
  9. ෂිහ්.. මම ගිය අවුරුද්දටම වත් පෝස්ට් 50ක් දැම්මෙ නැද්ද කොහෙද.. ලැජ්ජාවෙ බැ :D

    ReplyDelete
  10. @karesblog: බොහොම ස්තුතියි
    හරි: අපරාදේ කලින් මතක උනා නම් අර හෑල්ල ලියන්නේ නැතුව ඒක ලියන්න තිබ්බ. :D
    අපේ පුවත්: බොහොම ස්තුතියි
    පිණිබිඳු: බොහොම ස්තුතියි!
    @කණියා: ලැජ්ජාවේ බෑ!

    ReplyDelete
  11. හැම එකටම කොමෙන්ට් දැම්මේ නැතිවුනාට මම හැම එකම බලනවා...

    එළ එළ...
    දිගටම ලියෑමු....
    මගෙනුත් සුභපැතුම්...........!!

    ReplyDelete
  12. ඔයා ලියනව සරලයි, ලස්සනයි, දිගටම ලියන්න, අපි එනවා කියවන්න,

    ReplyDelete
  13. දිගටම ලියන්න
    මගෙන් සුභ පැතුම්
    චියර්ස්ස්ස්ස්!!

    ReplyDelete
  14. ඔහ් දැනුයි දැක්කේ. එක කමෙන්ට් එකක් දාපු මං ගැනත් දාලා තියෙන්නේ. බොහොම ස්තුති ටිචර්:)

    මගෙනුත් උනුසුම් සුභපතුම්! දිගට හරහට ලියන්න වාසනාව ලැබේවා!

    :)

    ReplyDelete
  15. ඉස්කොල හාමිනේගේ පනස් වෙනි පොස්ට් එකට අපෙනුත් සුභ පැතුම්.... චිරාත් කාලයක් ලියන්න අදහස් පහල වේවා.... :)

    ReplyDelete
  16. මම ලියන දේ කවුරුහරි කියවනවානේ කියල දැනගන්න එක ලොකු දෙයක්. මගේ ලගම ඈයෝ (<3) නම් ඉතින් මං ලියන ඒවා කියවන්නේ නෑ. අනික් අයවත් කියවනවානේ කියන එකට ගොඩාක් සන්තෝසයි!

    ReplyDelete
  17. අහ්! වාර්තාවක් වගේ :D

    සුබ පැතුම් ! දිගටම ලියමු අක්කේ

    ReplyDelete
  18. මගෙනුත් සුබ පැතුම්. මල කෙලියයි ඔයා මගේ රෙකෝඩ් එක කඩන්නද යන්නෙ? මේ මාසෙට දෙන්නම 55 යි. මට නම් මරන තර්ජන ඇවිල්ල තියෙනව දවසට එක පෝස්ට් එකකට වඩා ලියන්න එපා කියල.

    ReplyDelete
  19. මට තර්ජනයක් නෑ ඒ කියන්නේ, මම දිනන්න යන්නේ. මට ජය වේවා!!

    ReplyDelete
  20. @Janani :ඒකනෙ.. ඔයිට වඩා සිහියෙන් වැඩ කරන්න ඕනා සිංහල බ්ලොග් එකක් ලියනකොට.. :D

    ReplyDelete
  21. unusum suba pathum(dan nam paranaida manda..)...exam iwara unama okkoma nidahase kiyawannamko...:D

    ReplyDelete

දැනගන්න ආසයි මමත් ඔබ හිතන දේ...ඉතින් නරකද කොමෙන්ටුවක් දැම්මොත්?