Saturday 18 December 2010

~~ටොපිය~~

මේකත් අර ගණිත පන්තියේ වෙච්ච කතාවක්.., මං කලින් ලිව්ව එකේ කිව්වනේ මේකේ හිටියේ කෙල්ලෝ හතර දෙනයි, ඒක කොල්ලයි කියල.

මේ සිද්දිය වෙනකොට පන්තිය පටන් අරන් ටික කාලයක් ගතවෙලා. අපි කෙල්ලෝ හතර දෙනා පන්තිය පටන් ගන්න ටික වෙලාවකට කලින් ක්ලාස් එකට ගිහින් වාඩිවෙලා කතා කර කර ඉන්නකොට මෙන්න මේ කොල්ල ආවා. වෙනදට ඇවිල්ල පොත් ටික තියල එලියට ගිහින් ඉඳල සර් එනකොට ඇතුලට එන මනුස්සය මෙන්න එදා වාඩි උනා ළඟ තිබුණු පුටුවක. අපිටත් දැන් හරි අවුල. අපිට ඕප දූපයක් කතා කරගන්නවත් විදියක් නෑනේ. ඔන්න ඉතින් අපි හතර දෙනා කතා සේරම නවත්තල, පොත් බලන්න පටන් ගත්ත.
ටික වෙලාවකින් මෙන්න මෙයා මට කතා කරලා කියනවා "මං ඔය හතර දෙනාට ටොපි ගේනවා. අනෙක් අයටත් දීල කන්නකෝ" කියල. දැන් අපිට තවත් අවුල්. අපිට ටොපි දෙන්න තරම් අපි මෙයට මොනවත් කරලා තිබුනෙත් නෑ. වැඩිය කතා කරලා තිබුනෙත් නෑ. මොකක් හරි ගැටයක්ද දන්නේ නෑ කියල හිතිලා, මං හෙමීට පැන්සල් කේස් එකට ටොපිය දාගන්න යනකොට මෙයා කියනවා "ඕක දැන්ම කන්න. අපරාදේ නේ" කියල.

දැන් අපිට මේක නොකත් බෑ. මොන ගිනි ගෙඩියක්ද කියලත් බයයි. කොහොමහරි ඒක යාලුවෙක් ටොපිය කටේ දාගත්ත. ඊටපස්සේ මෙයා හිනා වෙවී කියනවා අපිටත් කාලා බලන්නලු. වෙන කරන්න දෙයක් නැනේ. මාත් දාගත්ත ටොපිය කටේ. ඇඹුල්ම ඇඹුල්. ඉවසන්න බැරුව මං එලියට ගිහින් ඒක විසික් කරලා ආවා.

බලනකොට මෙයා අපිව බයිට් කරන්න හිතාගෙන "center shock"  ටොපි ගෙනල්ල. අපි දැනගෙන හිටියේ නෑ ඒවා ගැන. අපිත් අහු උන. අපේ පන්තිය තිබුනේ හවස 5 ඉඳං 7 වෙනකන්. ඊට පහුවද ඉස්කෝලේ අපේ පන්තියේ හිටපු මෙයාගේ යාලුවෙක් අපිව දැක්ක ගමන් ඇහුවේ "ආ ටොපි කෑවලු නේද?" කියල. .
වස ලැජ්ජාවයි ඉතින්...

3 comments:

  1. නියම වැඩේ වෙලා තියෙන්නේ. කොල්ලන්ව බයිට් කරන කෙල්ලන්ට හොද වැඩේ !!!

    ඒ මල්ලිට ජය වේවා !!!

    ReplyDelete

දැනගන්න ආසයි මමත් ඔබ හිතන දේ...ඉතින් නරකද කොමෙන්ටුවක් දැම්මොත්?