Thursday 30 December 2010

අනේ අපෙනුත් ඉන්ටවිව් එකක් ගන්නකො!

ඔන්න ඉතින් අද දවාලේ මං නිවාඩු පාඩුවේ අහිංසක විදියට බ්ලොගයකුත් කියවමින් ඉන්න වෙලාවක, ඒක පාරටම ආවේ නැද්ද චැට් පණිවිඩයක්. අර ජී මේල් චැට් ඒකෙන්. බලනකොට ප්‍රසිද්ධ බ්ලොග් ලියන්නෙක්. කාලයක් තාක්ෂණික බ්ලොග් ලියන්නෙක් විදියට ඉඳල දැන් මේ වයර් එකක් මාරු වෙලා මේ දවස් වල කතන්දර ලියන කෙනෙක්.  ළඟදී දවසක තමන්ගේ බ්ලොගයෙන් කීයක්‌ හරි හොයන්න මහන්සි වෙන මල්ලිලාට එහෙමත් පොඩ්ඩක් තදින් කතා කරලා තිබ්බා.  චැට් ඒක දැක්කම මාත්  කල්පනා කරා මොකද මේ හදිස්සියේ කියල.

ටික වෙලාවක් යනකොට නේ කථාව තේරුනේ. ඔන්න ඉතින් සිදුවූ කතා බහ මෙසේය.


****: ඒක නෙමේ
පත්තරේට මං ගැන දාන්න බැයිද :D
මම: අපෝ පත්තරවලට ඔය හැමෝගෙම ගැන දාන්නේ නෑ. 
***: ආ එහෙමද? ඉන්නවකෝ
මම: ඔව් එහෙමයි. ඇයි වලිද? 
***: කවදා හරි අපි ගැනත් ලියයි. එදාට බලාගමු 
මම :හා බලාගමු.
***: අයින්ස්ටයින් වත් මුලිංඉස්කෝලෙං පැන්නුවලු
මම:  ඒ අයින්ස්ටයින් නේ. අනික ඔයාව පොඩි කාලේ ඉස්කෝලෙන් පැන්නුවේ නෑ නේ. පැන්නුව නම් ලියන්නවත් තිබ්බ. 
***: මාත් අයින්ස්ටයින් වගේ උන දාට එනවකෝ මගෙං ඉන්ටවිව් ඉල්ලං.දෙන්නැ 
මම: අපෝ එපා.
***: දෙන්නෙත් නැ 
ඔන්න ඔහොමයි කථාව ඉතින්. පවු නේ කියන්නේ නෑ ඉතින් මෙහෙම කිවූ කෙනා. ඔය ගොල්ලෝ හිතා ගන්න,.:D කරුණාවෙන් සලකන්න. මෙය ඔරිජිනල් චැට් එකම නොවේ. එඩිට් කරන ලද්දකි. අදාල පුද්ගලයාගේ ඉල්ලීම පරිදි අවසාන සටහන තබනු ලැබේ.

25 comments:

  1. හික් හික් මේ ක ක ක හික් හික් නේද :D

    ReplyDelete
  2. කනෙන් පෙන්නන පුළුවන්ද මන්දා :-D

    ReplyDelete
  3. අනේ මන්ද :D ප්‍රසිද්ධියේ මඩ ගහන්නේ නෑ නොවැ. ඒ හින්ද නම කියන්න අමාරුයි. :))

    ReplyDelete
  4. නම මොකට කියනවා ... මං මේ දැන් ඉඳන් ඌ එක්ක තියන සියලු යාලු කම් අත ඇරියා :D

    ReplyDelete
  5. @ම: කනෙනුත් පෙන්නන පුළුවන් මයේ හිතේ...:)

    ReplyDelete
  6. ඇයි අනේ ඔක්කෝමලා ක ක ගාන්නේ ;) :D

    ReplyDelete
  7. අ ආ කව්ද කියලා හිතාගන්න පුලුවන් :)

    ReplyDelete
  8. ඒ පොර කොරලා තියෙන වැඩේනං ටිකක් අවුල් වගේ තමා...
    හැබැයි "Private Chat" මෙහෙම "Public" දාන එකත් එච්චරම හොද නෑ නේද?
    කැමැත්තක්.

    ජය වේවා...

    ReplyDelete
  9. @පූසා: කට්ටිය මේ දවස වල ක යන්න කියන්න ප්‍රැක්ටිස් කරනවා.
    @Dar[k]: :)
    @රනා: සීරියස් ගන්න කාරියක් නෑ ඉතින්. මේ ඔරිජිනල් චැට් ඒක නෙවෙයි, විනෝදය සඳහා එඩිට් කරන ලද්දකි.

    ReplyDelete
  10. ඔර්ජිනල් චැට් එක හිතාගන්න පුලුවන්.. හිහ් හිහ් ..
    මම නම් හිරේ යනව මෙහෙම එකක් වුනානම් :P

    ReplyDelete
  11. මලා... දැන් ඉස්සරහට ඉන්ටවිවි එකත් වත් දුන්නෙ නැති උනොත් එහෙම ඔයාගේ ජොබ් එකත් නැති වෙයි නේද ...හික් හික්..:D

    ReplyDelete
  12. ඔයා නොදැම්මට ඌ ගැන හෙට අනිද්දට පත්තරෙ යයි.
    ඇයි යකඩෝ මෙ ළගදී රනිල් මහත්තයාට මූණට මූණ හම්බ උනෙත් ඔය හාදයාම නෙවද..?
    බලන්නකෝ හෙට අනිද්දට දෙන්නත් එක්ක කළු කෝපි බොන හැටි පිංතූරත් එක්ක යනකල්...
    හික්...

    ReplyDelete
  13. @ මාරයා
    පට්ට......

    ReplyDelete
  14. මම නන් ටියුබ් බල්බ් එකක්ද කොහෙද... කවුද අප්පා ඔය බලෙන් ඉල්ලන්නෙ..

    ReplyDelete
  15. වැඩේ මීටර් උනා කවුද කියල ?? අනේ පව් එයා ගැනත් පොඩ්ඩක් ලියන්න අඩු ගානේ මරණ දැන්වීම් ලියන තැන වත්. නැත්නම් එයාට දුක හිතෙයි. හික් හික් හික්

    ReplyDelete
  16. හෆොයි! අර ඇඩ් මල්ලිලාට තදින් කතා කළ අයියා පව් අෆ්‍ෆා!

    ReplyDelete
  17. හී හී තදින් කතා කරනකොට මම කිව්වා එපා කියලා :)
    දැන් වෙච්චි හරිය මදැයි :P හික්

    ReplyDelete
  18. හීනියට හින්ට් එකක් ...නියමයි ...

    ජයවේවා !!

    ReplyDelete
  19. හෆොයි...මැදැයි කොලා.....

    ReplyDelete
  20. අනේ මංදා. මමත් තාම අතරමන් වෙලා ඉන්නෙ.

    ReplyDelete
  21. ණියා මල්ලි...... විලි ලැජ්ජාවේ ආඩම්බරේ බැරිද මන්දා.......

    ReplyDelete
  22. ජනනි..... මගේ බ්ලොග් එක පැත්තෙ ඇවිල්ලත් මට එන්න බැරි උනානෙ මේ පැත්තේ..... මම මේ ඔක්කොම කතා කියවන ගමන්..... මීට පස්සෙ මඟ හැරෙන්නෙ නෑ.... මගේ රීඩර් එකටම දා ගත්තා නංගි.....

    ReplyDelete
  23. සිරකරුවා: මාවත් හිරේ දායිද දන්නේ නෑ.:)
    වරුණ:ලංකාවේ හොඳම බ්ලොග් කරු උනදාට මොනා හරි කරලා ඉන්ටවිව් එකක් ගන්නවා. :)
    මාරයා: ඒ හාදයා තමා. :)
    නෙලාන්: ටියුබ් ලයිට් නම් ඉතින් විදුලිය ඉතුරුයි. :))
    මධුරංග: :)
    චතුරංග: :)
    ස්වප්නා: මේක තදින් කතා කරපු නිසා එහෙම නෙවෙයි හොඳේ. ලේ ටිකක් පිරිසිදු කරගන්න කියල.
    හිස් අහස, අනුරාධ: :)
    රංග: වැඩක් නෑ අය්යේ!
    අභීත: ඔන්න ඉතින් මං මොනවත් කිව්වේ නෑ.
    බොහොම ස්තුතියි අය්යේ!

    ReplyDelete
  24. ඔය යකා උඩ යන්නෙ නැති අහස්යාත්තරාවක් හැදුවලුනේ :D
    අන්න ඒ ගැන ලියන්නකො පත්තරේට :D

    ReplyDelete

දැනගන්න ආසයි මමත් ඔබ හිතන දේ...ඉතින් නරකද කොමෙන්ටුවක් දැම්මොත්?